Gdzie zwrócić urządzenie po zakończeniu umowy?

Operator sieci GENERACJA.pl, w przypadku usług realizowanych za pomocą przewodu światłowodowego doprowadzonego do lokalu Klienta, udostępnia na czas trwania umowy urządzenie światłowodowe.

Zgodnie z Regulaminem, w terminie 7 dni od zakończenia umowy, urządzenie wraz z osprzętem (wykaz elementów znajduje się na protokole przekazania sprzętu) powinno zostać zwrócone do operatora.

Zwrotu należy dokonać kurierem lub pocztą na adres firmy albo do paczkomatu.

Paczkomat WRO138M (Pokaż)

Adres e-mail: biuro@generacja.pl
Nr telefonu: 791 535 404

W przypadku braku zwrotu sprzętu (lub niekompletnego zwrotu) zostanie naliczona opłata dodatkowa zgodnie z protokołem przekazania sprzętu za każdy niezwrócony element.

Internet światłowodowy

Internet 1000 Mb/s

od 50 00zł/mc

Sprawdź teraz
Czw.: 08:00-20:00 (czynne) Do zamknięcia pozostało: 8g 37m Do otwarcia pozostało: 0d 0g 0m
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz.